Svar på frågestunden!♥

Saga:
är du ihop med någon eller är du kär ?

Nej jag är inte tillsammans med någon och jag vet faktist inte om jag är kär!



Åke 45:
1: Vad har du för mobil?: Jag har en Iphone 3 och har haft den sen 14 December!  :D
2: Skulle du kunna göra en snygg design till mig?: Har jag redan gjort! ;) <3
3: Sims 3 eller Sims 2?: HAHAH Ja du bra fråga spelar inte, och har inte gjort satt venne!
4: Rihanna eller Lady Gaga?: Rihanna helt klart! Lady gaga, är så plastig och så falsk!
5: Mig eller..Justin Beber, Eller hur det stavas..Vet inte vem killen är?: Dig ofc! Du betyder mest! <3 Du kommer föra alla andra! Släkten, mamma och pappa till och med sen om jag skaffar pojkvänn så betyder du mest!
6: Sushiboll?: Oja!


Amanda:
Vem e din idol ?: Min lilla Bieber! <3 Justin Bieber!
kommer u ihåg darkwaeder (stav...?): HAHAHHA Svårt att glömma!! :)
haha du vet hemma hos hos när vi hade en överrasknings fest för mamma ! :) <33: HAHAH Jao det kommer jag alltid komma ihåg! <3

Elin P:
1. Om du bara fick välja en av dom här hårfärgerna, vilken av dom skulle du välja då ?: Blir nog blått!
Skrik rosa
Lime grönt
Turkost
Blått

2. Om du skulle beskriva mej med tre ord, vilka ord skulle du ta då ? :) <3

Pussar å så klart kramar <33<3<3<3<3<3

Söt, rolig, snäll och alltid min bebis! <3 Nej nu blev det fler ord än 3...
Elin:
1.Favorit låt just nu? :): Bra fråga men just nue typ One Direktion, One thing!
2.Bästa film du sett? :) Never say never eller MOTO KIDS, Ingen vinner ensam!

Kom inte på något bättre :P

Duvetvem.<3
1 Vad heter din mormor?: Sussane! (Har ingen anning hur hon stavas! :P
2 Om du fick en alldeles egen panda, vad skulle du döpa den till då?: HAHAH Asså jag vet inte.. Men typ, eller nej jag vet inte! :P
3 Vad är din mest värdefulla ägodel?: Hm crossen! <3
4 Om du fick välja en superkraft, vilken skulle det vara då?: Kunna läsa tankar!
5 Gillar du Fanta? (DU MÅSTE GILLA DET.): OJA! I LOVE FANTA!<3
6 Hur mycket Cross åker du?: Bra fråga men nue har jag inte kört sen i November, men inte så ofta!
7 Du gillar bajs va?: Naj, skulle aldrig ta din grej<3
8 Ellen, hon är bäst va? Erkänn..: Hon är världens bästa!<3

Olivia:
Vilka bloggar läser du?

Oj.. HEHE Asså det är alla möjliga! :P
Kommer upp ett inlägg sen orkar inte skriva det här! :P

Anonym:
1 Om du fick välja en du skulle ha sex med vem skulle det va?: HAHAH DIN STÖRDA ÅSNA! Men typ Bieber! ;) <3 HAHAHAHHAHAHA
2 Vem är du kär i?: Vet inte! :P Pratar om det sen nån dag! ;)
3 Vem är din allra bästavän?: Ellen, men sen har jag jue fler andra också!
4 Vem hatar du mest av alla personen i världen?: Hanna Widestedt eller vad hon heter! ;)
5 Vem hatar du mest i din skola av dom som går i 7:an?: Lärarna!
6 Vet/tror du att du vet vem jag är?: I know who you are! (Kanske bara för att du sa det idag...)
Ja de var lite skojiga frågor!

Anonym:
vad står ciml för? :)

Crossen is my lfe! :) Ganska så där enkelt! :)

Sandra:
vilka är dina absolut bästa kompisar =)

Öö,
Ellen,
Willys,
Issa,
Sandra (Du),
Elin P,
Amen typ dom! :)
Finns jue säkert flera men liksom ingen som jag kommer på just nue!
HAHAHAH


Så det var alla frågor tror jag! :P
KYSS!♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Puss <3

2012-01-30 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0