Om ni undrar vad det är för något så är det nån Facebook grej!xD

Johanna Holmqvist-Wadelid: Söt tjej som jag nästan känt i hela mitt liv!<3
Daniel Lindgren: Otroligt jobbig P12:a!
Viktor Nikanorsson: Söt, Knasig cyckelbärande crosspöjk!
Lovisa Åmark: Söt tjej och säkert snäll!
Mica Forssell: Söt men känner knappt!
Jasmine Törnroos: Söt och snäll tjej som jag vill lära känna bättre!
Julia Karlsson: Söt tjej som jag tyvärr inte träffar så mycket!
Fanny Webebrand: Söt och snäll tjej!
Andreas Isaksson: Söt knasig crosspöjk! Som jag inte träffat på jätte länge!
Linnea Bäck: Söt och Snäll tjej som jag börjat få kontakten med! Vill verkligen lära känna dig bättre!<3
Melina Wallén: Söt tjej som fottar jätte bra!
Olivia Blomqvist Nimbratt: Ö vet inte riktigt vem du e?!
Stella Carlberg: En otroligt snäll och söt tjej som jag känt sen 1:an!
Ebba Neiås: Söt tjej som jag inte känner så bra!
Rose-Marie Rosie Isaksson: Snäll crossmamma!
Emma Niläng: Söt och snäll tjej!
Elsa Kärrlander: Söt tjej som sjunger jätte bra!
Lovisa Lindekrants: Jätte snäll tjej som jag bara träffat en gång!
Saga Guldager: Jätte söt och snäll tjej som jag känt hel livet! Har inte träffat på ett tag bara!
Lukas Landahl: Gammal klasskamrat!
Nora Bergholtz: Söt tjej som jag red med förut!
Robin Ekström: Random 97:a!xD
Tessie Brink: Världens bästa tessie!<3 Älskar dig!
Elin Lundstedt: Gammal klasskamrat!<3
Linnea Sjölund: Jätte cool och söt tjej!
Linus Sätterlund: Gammal klasskompis!
Torbjörn Olsson: Gammal klasskompis!
Matilda Ljunggren: Snäll 96:a!d
Frida Arnbom: Snäll tjej som jag knappt känner!xD
Saga Puska: Snällt litet barn!;)
Ruben Sterner: Gammal klasskamrat!
Hanna Svensson: Söt tjej som jag typ bara träffar på crossen!
Tor Starkenberg: En jätte söt och jätte snäll kille som är jävligt galen!xD
Olivia Andersson: Snäll tjej som jag har många minnen med!
Felicia Olsson: Rolig tjej som går i min skola!
Amanda Antonsson-Ritcher: Tror vi är sysslingar... HAHAHA
Amanda Olofsson: En söt Belieber!<3
Julia Edler: Rolig tjej som jag har ridit med!
Elin Lindqvist: Otroligt snygg tjej med galen humor!<3
Isabella Pelosio: Bästavän!<3 Föralltid!
Madeleine Sundström: Söt tjej som jag har ridit med!
Beatrice Bergvall: Jätte söt tjej som jag har många galna minnen med!
Sanna Svensson: Söt tjej som jag aldrig träffat!xD
Julia Lindahl: Jätte söt tjej som jag känt sen 1:an!
Sabine Benisch: Snäll tjej som jag säkert inte träffat på 2 år!
Matilda Bergsmark: Mammas kusin! Känt dig hela mitt liv!<3 Fast vi träffas typ bara 5 gånger om året! Ibland ännu mindre!
Wilhelmina Malmgren: Bästavän!<3 Du betyder mest! Vi har haft våra små bråk men dom har gått över snabbt igen!<3 Älskar dig!
Linnea Lantz: Snäll tjej som jag inte träffar så ofta längre!
Sandra Lindberg: Otroligt söt tjej som jag känt nästan hela mitt liv!<3
Theodore Wallén: Söt och otroligt snäll crosspöjk!;)
Ida Thelberg: Snäll och söt barndomsvän! Vi har känt varandra hela livet! Men vi ses inte så mycket längre!
Sussane Andersson: Snäll crossmamma!xD
Astrid Magnusson: Syssling!<3 Så otroligt snäll och söt!<3 Betyder mycket!
Mumin Karlsson: Madde vad ska jag säga!? Vi har skrattat och gråtit tillsammans! Du betyder så jävla mycket!<3 Älskar dig!<3
Anton Benites Brutar: Och du är!?
Emelie Agerhjelm: Söt och snäll tjej som jag vill lära känna bättre!


Kommentera om jag glömt någon!;)<3


Kommentarer
Postat av: Willys <333

2012-01-03 @ 21:48:09
Postat av: Willys <333

Aww sötis älskar dig me ❤

2012-01-03 @ 21:49:08
Postat av: Elin Lindqvist

hihi! <3

2012-01-04 @ 19:41:22
URL: http://elinlindqvist.blogg.se/
Postat av: Tessie

Love u 2 <3 <3

2012-01-09 @ 18:47:40
URL: http://teddyz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Våra minnen är fan galna xD <3

2012-01-12 @ 23:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0