Här kan ni nå mig!:)

Så här kan ni nå mig om ni vill mig nånting eller om ni har några frågor eller om ni bara vill prata! HAHA Shit vad många eller det blev... Men i alla fall ska komma till sak!xD Har säkert gjort det här nån gång tidigare men har säkert fått några nya läsare!:)

Facebook: Sarah Palmér
Skype: sarah.palmer159
Twitter: bieberlovesme98
Bilddagboken/dayviews: bieber-fan98
Wordfeud: crossgirl98
Bieber pics(iPhone grej!): crossgirl98 (tror jag i alla fall!xD
Instagram: palm_98
Nummer: 0702516852


Tror typ bara att det är på dom ställena som ni kan nå mig!;) Ni kan jue alltid försöka ta reda på vart jag bor eller på crossen kan ni jue försöka hitta våran husvagn!xD Tror inte att det blir så svårt eftersom vi typ alltid står med 2 stora crossbussar!;) HAHA
Ni kan ju komma för bi skolan nån dag också! But I dont say what scool i go on!;) HAHA Älskar min engelska! Har ingen aning om det är rätt eller nått!
Men nu ska jag typ gå och titta på film!:) För Issa ska bada!;) HAHA Stört så där 2 på natten!;)

Men PÖSS!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0