Dag 15: En bild som får dig att le.

Kungsör oktober 2011
En jätte bra helg med mycket knas! <3 Mamma var dock inte med!
Kommer dock inte på vilken bana det var! :P<3
Midsommarhelgen hos Ellen! Oo titta där är det en sko! :o
HAHAH
Släktmiddag hos kusinerna!
Några dagar efter jag fyllt 13!
Träningsläger Hofors Juli 2011!
Lärde känna lite nytt crossfolk där! :)
Kattungarna var bara nån månad gammla! :*
15 Februari 2011 Knas med Madde<3
Gotland sommaren 2011 crosstävlin P18!
Kusin, jag och Tim i bild!
Kungsör Oktober 2011!
Fattar inte hur du kunde köra så där med nummerplåten hängandes...
Middsommarafton med Ellen! <3
Älskar dig bästavänn! <3
Tiden då jag och Elin P var bästisar och hela tiden var med varandra! <3
Sarah, Sarah Fota mig nu!
Juni 2011! Willys fördelsedag med mycket knas!
Maj 2011 Enköping Göta Ms tror jag att banan heter! :P
Alla bilder raderades när jag ladda upp dom satt det är typ bara 7 bilder som jag laddade upp tidigare än dom andra...
Juli 2011!
Kusins crossdebut på hans 50cc!
Han kom på raksträckan och glömda släppa gasen ramlade precis innan elstängsel (som var på) tur i oturen då!
Sen körde han inte nå mer på hela sommaren...
Juli 2011!
Pappa, mamma, mormor, lillebrur och tim!
Juni 2011!
Bilden är tagen 2-3 på natten alla låg och sov förutom Issa som gick och tog kort...
Maj 2011!
Varndring med 6:orn från Bullandö till Salltarö!
Känner att Elias och Viktor har värsta peddoblickarna...
Juni 2011!
Nynäshamn mc!
Var där hela helgen Ungdom och Guldhjälm körde samma helg på samma bana!
Riktigt roligt att träffa Ungdomsåkarna igen!
Isak med hans pelikan och ojoj så mycket sjuka grejer...
Crossfolket is the best! <3
Kyss!♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fin blogg! Vill du bli månadens blogg? Kommentera!

2012-01-29 @ 21:03:55
URL: http://wwwgymnastiikollii.blogg.se/
Postat av: Ellen Wester<3

Haha, fin bild på mig osv..



Älskar dig sötnos och kommer alltid att göra det, du betyder mest bästavän<3

2012-01-30 @ 17:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0