21 Januari 2012


Gammal bild från Thailand!

Så dagen spenderades i Täby Centrum med Linnea och typ lite med Filip! xD
Köpte 2 tröjor på Hollister sen gick jag och Linnea typ bara runt och pratade! ^^
Första gången vi träffas jue!
Men sen gick vi och åt på ett Ben Jerrys cafè typ! xD
E ju Laktosintollerant men tog en medicin innan och då ska jag kunna äta mjölk men självklart så fick jag ont i magen! xD Sen gick vi typ runt ännu mer gick på 5D bio! xD Skita roligt! Rekomenderas starkt! Fast det är ju typ bara 5 - 10 minuter men jaja! HAHAHA Gick sen till typ H&M (igen) då ringde precis Linneas mamma att vi skulle komma till Subway (där vi nyss var...) så vi gick dit där var Camilla (Linneas mamma) Filip (Linneas lillebrör) Och Linnes mormor! Linnea åt och sen försökte Filip få med oss på den där 5D filmen igen för att han ville se den, kom på nu att jag skulle haft 50 kr tillbaks från honom nue! ^^ HAHAHA Asså inte från Filip utan den där jäveln som hade hand om filmen... -_-* Men a jag och linnea sket i Filip och gick till mac affären satt och fjantade oss med kamrorna på datorerna och höll på! HAHAH Sen gick vi till H&M igen... Undra hur jävla många gånger vi var där! xD HAHA Nej men asså A! xD Linnea köpte 2 ansiktismasker sen gick vi till nån mataffär där och stod och väntade på att Camilla skulle bli klar, och sen gick för att leta efter deras bil... HAHAH Det gick jue bra! ^^ Eller inte... Hittade den i alla fall tillslut, alla 3 (Jag Linnea och Filip) satt med mobilerna i bilen sen sa Camilla åt oss att lägga ner dom! HHAHAHAH Blir alltid så när man inte har nått att prata om!  Men vi satt och åkte runt lite i Täby kyrkby/gribbylund typ jätte länge för jag skulle till Janssons och jag kan vägen dit men vi kom fån andra hållet! HAHAH Då blir det lite Knas men vi kom fram tillslut i alla fall! :P Gick in till Kewin och Alle som satt och geekade nått spel... Skulle spela Fifa 12 och det gick jätte bra! *host host* HAHAH Kewin kunde inte heller och Alle satt helt inne i datorn! :P Men jag satte mig och spelade typ MotoGP eller vad det hette! :P Men Kewin ville spela det satt gick och satte mig brevid Alle och körde typ CoD?! Och jag vann hela tiden! Vi körde Online och Alle blev galen på mig för att jag dog hela tiden... Men vadå jag vann jue?!
Sen kom dom andra då satt vi oss i deras soffa, som vanligt dåra! xD Satt och pratade om hur vi skulle göra i sommar med Gotland och Böda och sådär men vi kom väl inte riktigt fram till något! :P
Åkte hem och typ dog! Ansträngande att springa runt i Täby! :P Och nu precis så blev vi klara med att titta på den andra Jackass filmen för ikväll och nue ska jag sova! :P Långt inlägg! HAHAH Nej men jag är jätte trött satt nue ska jag sova! God natt!
Hoppas ni orkar läsa...
Kyss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0