Fördiver tiden lite!

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Kanske, kanske inte
hur många har du varit kär i? - asså vet inte! 
är du kär just nu? - jooo

- Tio frågor om dig själv
namn? -Sarah Felicia Palmér
när fyller du år? - 26 oktober!
några piercingar? - Öronen och naveln!
vad har du på dig just nu? - One piece! 
vilken årstid är bäst?- Sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - ö venne!
vad tycker du mest om hos dig själv? - typ inget!
vad är du bra på?- ALLT, BÄST BÄST BÄST...
vem älskar du mest på denna jorden - många!<3
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans är alltid mysigare! ;)

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Ellen
vem är den roligaste av dina vänner? -  Ellen är cp, willys är också cp, men HAHAH asså det är många! ;)      
vem är snyggast av dina vänner? - Alla!<3
vem är mest partyprisse? - ELLEN!
vem är den du helst har filmkväll med? - WILLYS! :D 
vem av dina vänner är mest "evil"? - HAHAHA Tobbe helt klart... Flåt gubben! 

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Min moster
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
vem är farligast i din familj? - JAG! :D Satt akta dig! ;)
vem ser roligast ut i din familj? - HAHHAHA asså bra fråga...  
vem är coolast? - Jag

har ni något husdjur? - 4 katter...
vem har du mest gemensamt med? - venäääh
vem står för underhållningen? - Jag ^^ 
vem sover du oftast med? - min säng 
roligaste kvällen med familjemedlem? - Alla nästan

- 10 frågor om idag
vad har du gjort idag? - Vart på sjukhuset

har du varit glad idag? - Nja inte så värst    
har du varit ledsen idag? - A varför måste alla doctors klämma på fingret?!
har du gjort något bra idag? - har jag väl...
vad ska du göra nu? - forstätta smsa med pv                                       
har du gjort något dåligt idag? - har jag väl...

vad har du ätit idag? - mat...annars liksom 
har du duschat idag? - jauuuu 
är du trött nu? - Lite
vad händer imorn? - Vara hemma och vila upp mig!
går du i skolan? - Fast har inte varit där sen i onsdags! Eller var där i fredags men då hade jag typ bara en lektion!
har du vart i skolan idag?-NEJ :D

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Willys tror jag
Vem ringde du senst? - Willys
Vem sms:a till dig senast? - Markus

Vem sms:a du till senast? - Markus

 

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Nån sekund sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Nu

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Japp
Har du fler än 3 jeans? - jaa
Har du fler än 5 tröjor? - haha aaa


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja ALLTID
Använder du wax? - nej hahahhaa  
Använder du ögonskugga? - händer väl?!
Använder du kajal? -  Ibland
Använder du hårspray - ibland                     
Använder du volymspray? - nej
använder du deodorant? HAHHAHA ja? 
Använder du parfym? - Jaoo                                      
Använder du läppglans/läppstift? - jaaoooo 
Använder du brunkräm? - Jaa 
Använder du rouge? - neeeej
Använder du foundation? - Ja 

Uppsatt hår eller hängande? - Hängande                       
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej nej nej
Duschar du varje dag? - Typ 
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej hahaa
använder du mousse? - nej 

KÄRLEK
Är du kär just nu? - Jo ja 
Har du kysst någon idag? - Nej :(
Har du ett förhållande? -jaao         
Är du romantisk? - haha de får du fråga min pojkvän om! ;)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? A
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - tror de var någon på dagis xd men minns fan inte vem? 
Hur länge höll det?- HAHA jag vet inte?                            
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - just nu förhållande :D
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej aldrig och kommer aldrig va (förutom att jag är gift med Ellen och Tyra och är tillsammans med Markus! ;) HAHHAHAH)

 

 

 

 

Bloggar mer snart! :D <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0