Svar på frågestunden!♥

Frågor:
Svar:


Anonym:

Vem vilka är dina bästisar? <3

Ellen Wester, Wilhelmina Malmgren, Tyra Asplund, Elin Porsarp, Sandra Lindberg, Johanna Holmqvist - Wadelid, Markus Smedberg och fler... HAHAH Asså jag kommer inte på nån just nu men jag vet att jag glömt någon! ;)


Felicia:
Bästis?
Står ovanför! ;)
Kär?
Oja!
Cola/Fanta?
Cola!
Godis/chips?
chips
Vart handlar du kläder?
Typ alla möjliga olika affärer! ;) HAHA Men asså ja typ som hollister, H&M, gina tricot, new yorker, cubus, bik bok amen asså det är jätte många olika! Sen så klart crossbutiker! ;) Och sen har jag massor med kläder från Thailand som jag köppte där från deras butiker!

Beafea:
Är du lycklig med Markus? :D <3
Ja det är jag verkligen! Jag hoppas att det kommer vara så här det är just nu ett långt tag!

Olivia<3:
Kommer du och Markus alltid vara ihop om det vore som nu?

Asså jag vill och önskar det men man vet ju aldrig nått kan ju förädras!

Och vill du alltid vara med Markus till ni blir vuxna? :D <3

Som det ser ut som nu så ja!

Johanna:
Får jag våldta dig? SNÄLLA D: <3

Såklart! Du behöver inte ens fråga!

Matilda:
Hur träffades du och Markus?

Asså typ från crossen! Men vi träffades på Facebook genom hans syrra Viktoria!

Anonym:
Hur träffades du och Markus?????:)

Samma som ovanför! Men genom hans syrra Viktora!

Hannah:

Ungefär hur länge har du kört cross?
Asså typ ett år! Men det är sen i sommras som jag började ta crossen på "allvar" satt typ ett halv år!
Vad fick dig att börja?
Helt klart så är det ju jätte roligt! Sen är det crossfolket som fick mig börja! Jag har ju varit med på tävlingarna sen Kewin började tävla! Jag tror han var 6 år när han började och nu är han 12!
Och han har kört sen han var 4! Han lärde sig köra cross innan han kunde cyckla...
Sen är det ju såklart min pappa!
Han har kört sen jag föddes! Sen körde han också när han var liten. Jag vet inte riktigt som fick mig att börja köra cross, men det kändes väl roligt och sådär!
Men först från början var det för att jag var avonsjuk på min lillebror... Han fick all uppmärksamhet hela tiden, och liksom min mamma var aldrig med mig i stallet, men hon var med varje helg på Kewins tävlingar! Men så är det absolut inte längre att jag är avonsjuk!
Jag gör det är att jag tycker det är kul och för att jag älskar att göra det!
Bästa och värsta med cross?
Bästa är ju helt klart alla mäniskor man träffar där och så där!
Och det värsta är ju att det är så farligt!
Vad har du för kamera? Objektiv?
Jag har en Nikon D5000 och sen ett vanligt standard objektiv NIKKOR 18-55mm
:)


Tror det var alla! :D
Hoppas ni fick dom svaren ni ville ha och jag vet att jag är fett seg med att svara men ja har inte haft tid! ;)

Kyss!<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice c:

http://multicolor.webblogg.se/2012/february/fragestund.html#comment



Frågestund på bloggen!

Ingen fråga är för dum. Svarar på dom flesta!

Tack för att du ställde en fråga! :]

Postat av: johanna

jaaa :D <3

2012-02-29 @ 18:11:40
URL: http://wadeqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0