Skit skoldag... -_-*

Ego bild från Gotland!
Sitter just nu i skolan och har NO och det suger... -_-*
Har haft 2 Matte prov idag det första fick jag 20/21 på och det var jue skita bra! Men sen den andra gick inte lika bra...
Har inte fått svaren på det än men jag vet att det gick skit, gjorde inte ens klart!
Mamma kommer till skolan runt 2 och är med på hemkunskapen, sen åker vi hem och typ meckar med crossarna?! Beror på hur pappa mår, han hade nackspärr igår satt då kunde vi inte...
OJ JUSTEJUSTEJUSTEJUSTE, VI FÅR HEM CROSS DELAR OCH MASSA ANNAT SKIT TILL CROSSEN OCH DÅ HAR VI BESTÄLL GREJER TILL MIG! :D
Ni får bilder sen när det kommer men inte bästa kvalite på bilderna men skit it!
Nue ska jag typ börja jobba... HEHE VI HAR FUCKING PROV IMORGON MED!!! FML-_-*
Och jag har bestämt att jag ska vara hemma då! :P
HEHE men asså ursh..
Jag vet att jag skrev att jag skulle skriva varför jag inte får träna på 2 veckor men jag gör det på fredag!
KYSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0