Sjukhus + piercing + Markus och tobbe!

Rubriken beskriver min helg!
Fredags så var jag först i skolan drog jag och Tobbe in till stan för att titta min piercing och det såg bra ut och sådär!
Lördags var jag först på innebandy match!
5-4 till värmdös 00:or! :D Grymt!
Åkte och mötte Tobbe på donken sen så åkte vi till centralen och hämtade markus!
Åkte hem till Tobbe, hans pappa körde hem oss till mig och sen satt vi typ bara och tittade på film, höll på med mobilern, datorn och a sådär!
Söndags vaknade kl 8 och jag hade typ sovit 3 timmar!
Åkte till sjukhuset typ 11! Och killarna var kvar hemma och åkte fyrhjuling...
Sen när jag kom hem satt vi typ bara och tittade på film!
Kl 4 åkte vi först och lämnade Tobbe hos honom sen åkte vi in till Stationen och lämnade Markus!
Sen åkte jag hem och typ inte gjorde nånting!
Igår var jag först på vc sen åkte jag med farmor till Ö&B åkte hem och gick och lade mig sen!
Nu är jag hemma och vilar! Tror att jag går till skolan imorgon! Men bara kanske!
Ska tillbaks till vc imorgon också!
Och titta fingret!
Men jag har typ inget att blogga om! ;)
Satt bye!
Sommar snart va?! :P
Ellen fick damp igår medans jag åt...
HAHA Älskar dig gumman! <3
Kyss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0