Linn Söderlund!

Från Saga palmér: Vad tycker du om mig?

hahaha samma fråga som förut, ja du, första intrycket på dej var drygt
och kaxigt, tyckte du var omogen & irriterande, men jag årkar inte med
sånt, tror inte du heller gör, det. Men jag tycker du är snäll nu, du kaxar inte längre, och skriver bara snälla grejer, sötis, så du, jag tycker du är söt/snäll/cool! osv...


Svar:

Asså jag fattar inte hur vi kunde hålla på att bråka om en kille som ingen av oss gillade på det sättet ändå?!
HAHAH Så jävla löjligt!
Och du, du ska veta mina kompisar gick in och skrev det mesta av det! ;)
Men först trodde jag att du bara var värst barnrumpan, jätte töntig, kaxig, och jag tyckte du var värst pain in the ass! HAHHA
Men du är egentligen skit snäll, söt cool, du är allt man kan önska! :D
Skit söt! Sluta var så söt din sak...
Och sen sjunger du som en gud ocskå! :D <3
Hoppas vi kan bli bättre vänner för du verkar skit snäll! :D
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0