Jag fattar inte?!

Snälla det är runt 30 st som kollar min blogg varje dag! Men varför komenterar ni inte?!
Jag skulle bli jätte glad om ni skulle kommentera.
Och det blir mycket roligare att blogga när ni kommemterar!
Så jag fattar inte nu när jag har frågestund det är 5 st av 30 som har frågat nånting! Så svårt kan det inte vara att fråga nått! Som sagt ni får fråga vad ni vill och jag svarar så gott jag kan på allt!
Satt nu tycker jag att ni kan börja kommentera!
Om ni inte börjar kommentera så kommer jag sluta blogga!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förlåt om jag är taskig nu men måste bara säga:

Förut så tyckte jag också det var grymt tråkigt att inte få några kommentarer.

Men inte längre.

Jag tycker inte man ska behöva be om kommentarer.

Det är inte vitsen.

Har man inget att kommentera så har man inte.

Man ska inte behöva kommentera bara för att bloggarem VILL de.

Det finns ingen vits.

Har man ingen fråga att ställa på frågestunden så har man inte.

Man kan ju inte tvinga fram frågor bara för att bloggaren VILL de.

Ingenting illa menat, vet själv hur det är att blogga massor och ändå inte få några kommentarer.

Det är tråkigt, jag vet!

Men jag bloggar inte för att få en bekräftelse på varje inlägg.

Jag bloggar för att jag själv vill och för att jag vill dela med mig av mitt liv och mina kunskaper o.s.v till andra.

Din blogg är bra och visst kan jag kommentera mer, men jag kommer inte göra de för att du vill de utan för att jag faktiskt har något som jag vill fråga eller kommentera.



Bloggare som har blivit riktigt stora har inte behövt be om kommentarer.

Dom har fått kommentarer för att andra tycker att deras bloggar är bra helt enkelt. Din blogg är jätte bra och just därför tog jag mig den här tiden att skriva en kommentar om vad jag verkligen tyckte.



Bli inte arg på mig nu för jag har bara skrivit vad jag tycker.

Du behöver inte tycka likadant men det kanske är en tankeställare.



Och jag är dessutom inte en utav dom som inte vågar stå upp för de dom skrivit, därför kommenterar jag inte anonymt.



Men kom ihåg, din blogg är jätte bra och vill man någonting tillräckligt mycket så går de tillslut.

Och jag tycker du är en väldigt duktig fotograf ;)



Kram Emelie



2012-02-22 @ 22:47:32
URL: http://lovenessie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, gud vilken lång kommentar jag skrev :P

2012-02-22 @ 22:47:58
URL: http://lovenessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0