Hos pojkvännen!<3

Så säger förlåt för att jag inte bloggat på ett tag men det har varit 60:tals i skolan, och Markus kom till mig igår och sådär! Men ja just nu sitter jag hemma hos Markus i Uppsala och tittar på Melodifestivalen!^^ Jag och Viktoria är socialast! Sitter med varsin telefon... HAHA Men nu har jag sportlov, för er som ville veta då, men som sagt det kommer nog inte bli så mycket bloggning nu i veckan! Åker hem till Stockholm imorgon igen och hämtar upp Ellen på vägen sen sover hon hos mig till typ onsdag eller vad vi sa! Sen ska jag typ till Skåne eller nått... Pappa säger att vi kanske ska åka dit, men man vet ju inte med honom... HAHA Men nu kanske jag ska vara lite social!^^:P Puss!<3

(det skulle kommit upp igår)

Kyss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0