Hatar rubriker... -_-*

Fick den här av finaste pojkvännen i söndags! ♥
Det är jue alla ♥ dag idag! Men ja jag sitter hemma själv som vanligt då! ^^
HAHA Nej men Markus bor jue i Uppsala satt lite svårt att träffas! :/
Men vi träffades i söndags och ska ses i helgen igen! ♥
Men skola först idag då! Det sög *** efter det åkte jag och tränade med mina brudar (Sandra och Johanna) körde typ bara ben eftersom jag inte får spänna magen! Juste jag har glömt att berätta varför...
Drog till hamnen sen med frugan och åt där! Sen så skulle jag åka hem...
HAHHA
Asså ja det gick jätte bra! :D
Tittade fel när bussarna gick och sådär!
Sen skulle mamma komma och hämta mig och då kom hon när jag typ var hemma -_-*
Fikade med pappa och kewin och så där! ♥
Så där jätte kulig information! :D
Men nu ska jag börja blogga har jag bestämt! :D
Men ja min helg var bäst! ♥
Fredag så kom Willys till skolan sen åkte vi och klippte henne! Eller asså frisören klippte henne men ni förstår! :P
Flummade typ bara hos henne, lagade mat sen på kvällen, juste det kommer en video snart! ;)
Tittade på Barbie runt 11,12 och jag sommnade mitt i filmen...
HAHAH Smarto! :D
Dagen efter sen då, vi låg och tittade på film hela dagen till typ halv 6 eller nånting, då körde Willys pappa mig till Hemmesta och där mötte jag upp mamma och pappa!
Söndags då, vaknade vid 8 men gick inte upp förens typ 9, halv 10! :P
Mamma körde mig till hemmesta och därifrån tog jag bussen till centralen och mötte upp Markus! ♥
Vi gick typ bara runt i stan och pratade, sen åkte vi ut till Värmdö och åt, han fick se min skola och så där!
Åkte och lämnade han sen också, gick och lade mig nästan direkt när jag kom hem!
Och sen började skolan igen...
Det var min helg och dag det! :D
HAHAHH Viktig information!
Men nu ska jag sova! ;)
Satt kyss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0