Facebook sak igen!

Jennelie Eriksson - Jätte snäll och söt tjej som jag tappat kontakten med!



Fannie Lindahl - Jätte snäll tjej som är skit snygg! ♥



Amanda Antonsson - Richer - Min syssling typ! ;) Jätte snäll och söt tjej som jag typ ändast träffar på Gotland! ^^



Amanda Bergsmark - Mammas Kusin!♥ Har så jävla många bra minnen med dig! ♥ Love u!



Astrid Magnusson - Syssling! ♥ Jätte söt och cool tjej, som har sina egna åsikter! ♥ Love u! 



Daniel Lindgren - HAHHA Min granne! :P



Disa Sjöberg -  Du red i min grupp på Värmöd Ridkulbb!



Elin Lindqvist - Vart ska jag börja?! Jätte snäll och jätte söt tjej! ♥ Love you! 



Elsa Kärrlander -  Jätte söt tjej som sjunger jätte bra!




Emelie Agerhjelm - Jätte söt tjej som jag inte känner så bra!




Emelie Flood - Jätte söt tjej som jag gick på fotboll med och gick på dagis tror jag!



Emma Niläng - Jätte gullig tjej med fett knasig humor! ♥




Felicia Fahlström - Jätte gullig tjej som går i 7:an på min skola!



Jätte snäll tjej som går i 6:an på min skola!




Fredrica Oostdijk - Känner typ inte men tror att du red på Värmdö Ridklubb förut!



Frida Bengtsson - Lindqvist - Jätte snäll tjej som jag känt hela mitt liv typ!




Ida Staberg - Jätte söt tjej som jag inte känner så bra!



Jasmine Törnros - Snäll tjej som jag inte känner


Johanna Holmqvist - Wadelid - Kan inte ens skriva med ord. där är finast! <3 Love you! <3



Katta Torines - Känner typ inte



Linn Söderlund - HAHA Vi hade vårt lilla bråk i början men du verkar riktigt snäll faktiskt, och söt är du desutom också^^



Linus Sätterlund - Så vad ska jag säga?! Du gick i min klass förut! ^^



Matilda Ljunggren - Jätte snäll och söt 9:a



Michelle Kvist Andersson - Känner typ inte så bra men du e snäll och söt



Moa Mellberg - Jätte snäll tjej som jag knappt känner



Olivia Andersson - Jobbig tjej men är oftast snäll! :P



Olivia Blomqvist Nimbratt - Söt tjej som går i 6:an



Olle Scullman - Olle, olle.... Dryg 97:a... Nej men du är faktiskt riktigt snäll! Trodde faktiskt inte det om dig först!



Robin Ekström - Ja du är typ min granne! ^^ Eller ja du bor i mitt område!



Sana Sdrad -  Jätte snäll Belieber!



Sandra Lindberg - Bästavän, vad ska jag säga?! Jag älskar dig! <3



Tessie Brinck -  JÄÄÄÄTE snäll tjej med jätte konstig humor! ;)



Jessica Gustafsson -  Snäll tjej som är väääääldigt söt! <3 Love you! <3



Markus Smedberg♥ - Vad ska jag säga gubben?! Du är allt! ♥ Älskar dig! ♥ Du är bäst! 


Så tror att det var alla!! ^^
Kyss! 

Kommentarer
Postat av: johanna

loooooooovvvvvvvvvewwwwwww uuuu <333

2012-02-15 @ 13:55:28
URL: http://wadeqvist.blogg.se/
Postat av: johanna

loooooooovvvvvvvvvewwwwwww uuuu <333

2012-02-15 @ 13:55:37
URL: http://wadeqvist.blogg.se/
Postat av: johanna

FRÅGESTUND PÅ G!

Kommentera sönder nu !

Galnaste kommentaren får en shout out o ett inlägg!

http://wadeqvist.blogg.se/2012/february/det-ar-dax-forfragestund.html#comment



GO for IT!

2012-02-20 @ 21:28:45
URL: http://wadeqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0