Visste ni att?

* Såfort jag lyssnar på musik så börjar jag dansa...?
* Jag dras till crosskillar.. (Nej men asså det är verkligen så!!? Det är nått fel på mig...)
* Jag är beroende av Justin Bieber noveller... ?
* Min humor är sämst!!!?
* Jag låter killar ta första steget..?
* Jag tycker om Caffe latte?
* Jag har gått i en och samma skola i hela mitt liv?
* Billddagboken är typ som min dagbok?
* Det är ingen som vet allt om mig? (Och då menar jag verkligen ingen!)
* Jag har udda musiksmak?
*  Jag har hafft 2 Justin Bieber Novell bloggar?
* Jag suger på att komma på sånthär?
* Jag måste lägga ner min dator halv 10?
* Jag har nyss brutit det som stog innan?
* Mitt rum är pyttelitet?
HAHHA sådär där fick ni i alla fall lite!! ;)
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0