Visste ni att?

* Jag älskar Arlanda banan och Upplandsväsby banan?
* Kewin kanske kommer att byta klubb från Täby till nån annan?
* Jag fyller år om exakt en månad idag?
* Jag stavar mitt eget namn fel ibland?
* Jag hatar min mobil?
* Jag ska till Thailand i jul?
* Jag kommer säkert byta skola till våren? (om vi inte har flyttat dåra! Men tror inte att vi kommer göra det!)
* Jag kände både Aggä och Jennelie innan dom började på hemmesta?
* Jag är beroende av Minecraft?
* Ellen som jag nästan känt i ett år nu vet mer grejer om mig än någon annan?
* Jag har ganska många kompisar som kände Johan Remmelg?
* Jag är ingen dålig förlorare men när det kommer till tv spel då är jag det!:P
* Mitt rum är full av posters på olika kändisar men mäst på Jusin Bieber?
Så det får räcka för idag! :)
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0