Visste ni att?

* Jag har haft självmordstankar ett antal gånger?
* Jag har haft en Ipone en gång för typ ett år sen?
* Jag har 10 kusiner?
* Dom flesta av mina kompisar är från crossen?
* Jag har mest släkt på mammas sida?
* Jag är blond egentligen?
* Jag har haft 8 bloggar av olika slag och en hemsida?
* Jag bor på Värmdö typ vid Vaxholm?
* Jag har bott på 3 ställen i hela mitt liv men alla är ute på Värmdö?
* Jag har minst 10 minuter till havet men cyckel?
* Våran husvagn är årsmodellen 2010?
* Jag har 390 vänner på fb? 
* Jag har en Macbook?
* Jag har varit utomlands 5 gånger?
* Jag har fler kilkompisar än tjejkompisar?
* Jag sover alltid med 2 täcken även om det är vinter eller sommar?
* Jag har få kompisar som jag verkligen kan lita på?
* Jag har en systemkamera en Nikon D5000?

Kom på massor med mera idag satt körde en till!! ;)
Puss Sarah!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0