Typ sjuk! :/

Åkte hem från skolan kanske kl halv 10!
Kände att jag inte orkade mer! :/
Hade ont i huvudet + ont i halsen + ont i magen!
Och jag hade tagit en alvedon och det hjälpte inte...
Men men när jag kom hem så tog jag direkt av mig kläderna och gick runt i linne!! :p
HAHHAH
Gjorde toast också typ precis när jag kom hem!
För hade inte ätit nånting!
Har typ bara tittat på tv, tittat på film, suttit vid datorn och sovit!
Det är det jag har gjort idag!
Hoppade över träningen för pappa tyckte inte att det var bra att ha ont i halsen och träna satt det får bli nästa torsdag istället!
Men eh ja!
Hjälpte pappa lite med bilen också!
Blir nog hemma imorgon också!
Juste fan jag har glömt bort att packa... Fail..
Men aja!
Imorgon blir det att åka till strängnäs då! :D
Det blir kuligt!! :D
Bloggar mer imorgon så får ni läsa om igår enda dagen på veckan jag har varit i skolan typ! :/
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0