Tänkte berätta vad som händer! ;)

Slumpade bilden igen!! ;)
Men eh som rubriken säger så tänker jag säga lite vad som händer i mitt liv! ;)
I Fredags då så var det först skola sen den sista timmen så åkte vi till grisslinge och badade sen åkte jag willys och Tobbe till Gustavsberg och köppte Energidricker sen åkte vi hem till mig!! :)
Dom sov hos mig skulle egentligen åkt till crossbanan men orkade inte det satt hoppa över det!
Söndags: Åkte med mamma och Issa först till siggesta sen åkte vi till forum! Vid typ 4 så var vi vid skolan mamma släppte av oss där satt 2 Fucking jävla timmar och väntade på killarna!! Sen när dom väl kom så ville inte Issa gå dit....
Sov hos Issa sen!
Måndags: Skolan började 8 som vanligt då!
Började med 70 minuters NO det är tungt!!
Sen 70 Minuters SO sen inställd Resurstid Efter det så var det Mentorstid sen lunch!
Hade Engelska sen Idrott sista lektionen det är skönt att ha det sist!!
Åkte bara hem efter skolan efter som jag trodde att vi skulle hämta bilen..
Tisdags: Skolan började 8 Hade först Svenska sen Matte, NO, Mentorstid Sen språk hade Spanska i 6:an men har bytt nu!
Satt behövde typ inte göra nån ting alls för hade inte bytt då!! :P
Samma sak här åkte hem för trodde vi skulle hämta bilen men så var det ju inte...
Onsdags: Skolan började 8 måste jag ens skriva det längre alla fattar ju det!! :O
Hade först Mentor sen språk, Matte, svenska
Och avslutade skoldagen med hemkunskap..
Mådde inte så bra efter det kan man säga!! :P
Vi gjorde kladdkaka..
Och vi var 2 st som delade på 1 hel + massa grädde och Fruksallad!!
Men åt inte upp allt kan man säga det är för mycket!!
HAHHAHAH
Lunchrasten var bara bäst!! <3
Det var Tacos i skolan!! Ush säger jag bara!!
Hatar skolans Tacos!
Satt jag och Angelica åt på typ 7 minuter..
Sen utanför skolan sod Adam och väntade på oss!
För vi skulle spela fotboll!!
Det slutade att det blev Jag,Aggä(Angelica), Sandra, Adam, Kimmie, Wille LN, Pontus!
Men det var kuligt!! :D
Idag: Började kl 8 hade Resurstid först sen matte i 70 fucking jävla minuter!!!
Sen Svenska, lunch, no,so
Dagen har varit lång och seg!
Var i alla fall tur att jag sluta 2 istället för halv 4!
Åkte hem till mina kusiner efter det mamma hämtade mig och Theo i ösbydalen sen åkte vi hem till mig åkte och handlade en gång med mamma sen har jag bara varit hemma!!
Har gjort klart halva NO läxan sen när jag kom till frågorna då lade jag ihopp böckerna och satte mig vid datorn det känns ju bra...
Har NO och SO läxa tills torsdag nästa vecka!
Imorgon slutar jag ett då åker vi till Ååå nu glömmde jag bort igen!! :O
I alla fall åker på cross imorgon! :P
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0