Orkar inte blogga mer..

Dagen har bara varit skit..
Började med att mamma väckte mig halv 7 och jag var tvungen att ducha..
Han inte sminka mig fick till och med borsta håret i bilen...
Mamma körde mig till skolan!
Kom till skolan och skulle sminka mig då såg jag att jag hade glömt mitt puder hemma...
Gick runt utan smink tills Willys kom då fick jag låna puder av henne!!
Skoldagen gick hade inte så många lektioner innan lunch men sen blev det lunch vi har lunch 20 i 12 och matsalen stänger kl halv 1 satt vi har bara 10 minuter på oss att äta...
Efter det så gick jag och Aggä och letade efter Wille (Hennes brorsa) Men vi hittade inte honom satt vi gick ner till fotbollsplanen och hittade tejp.. Man ska i alla fall inte låta oss ha tejp..
Först skulle vi tejpa våra lillfingrar satt vi sat ihop men sen kom Aggä på att vi kunde göra det fast med armarna istället..
Satt vi tejpade våra händer i varandras och gick typ så tills kl var ett för då skulle jag åka hem..
När jag kom och satte mig ibilen så såg jag att mamma hade gråtit hon sa att det hade blivit ändrade planer med helgen..
Mamma skulle åka till Gotland istället..
Vill inte berätta varför.
Men hon åkte med oss i alla fall..
Är i alla fall här i Gälve nu i alla fall..
Har varit det ett tag också men men!
Funderar på att gå och lägga mig!
Det har varit en LÅÅÅÅÅÅng dag!!
Imorgon blir det nog att köra cross och att fota lite.
Kan inte fota så mycket för har typ inga batterier och hittar inte min laddare...
Men men det är sånt man får leva med!
Undrar om det kommer några mer hit imorgon..
Kommer nog inte orka på hela helgen kommer nog kanske nått inlägg på Söndag eller när jag har tid och orkar..
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0