Nynäs imorgon!

Mitt hus... -_-*
Blev en väldigt lång dag i dag i alla fall!! :O
Bra kört av alla killarna tycker jag!
Blev några som bröt och nån som fick åka in till sjukhuset men va fan det är ju cross vi håller på med då får man
tåla sånt här!
Imorgon blir det i alla fall Nynäshamn! Nästa cross bana.. Ska bli skönt att inte Kewin ska köra!
Nej det blir Sveetsport (Stavas?) i stället! :D
Tog från Facebook orkade inte skriva igen! :P
Undra vad dom på Donken tyckte när typ hela cross banan kom in där!!
AHHAHHHAHAHAH
Alla luktar svett, lera och Avgaser! :P
Nej men asså sariöst det var säkert minst 7 familjer som åt där! Det var säkert fler men jaja! :P
Som sagt imorgon blir det Nynäshamn nån annan som ska dit?
HAHHAHAHAHHAH Juste ja shit..
Kom på och tänka nu när vi var på mälarfräsen på nynäshamn!
Nog den roligaste banan jag hade varit på innan gotland då såklart!
Men ni får veta vad det var imorgon och sen varför jag lade upp en bild på mitt hus!
Okej kan väl berätta kort och sagt JAG VILL FLYTTA!!
Och då menar jag inte bara typ till hemmesta utan bort från Värmdö!!
Nån som har något bra förslag dit vi kan flytta?
Helst där det typ är 1 och en halv timme eller 2 timmar ut till värmdö det skulle vara perfekt! :D
Kommer en ny design typ imorgon!
Joanna håller på att fixa den!
Så snäll som hon är! :)
(Det är Ellikas och Elias syrra!! :D)
Puss Sarah!♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej :D <3

2011-09-21 @ 17:36:12
URL: http://beatricebergvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0