Naj nu vill ja till Uppsala!!

Ljusen är för dig....♥
Typ bara en person som fattar rubriken!;)
Mamma slet upp mig halv 11 och sa att vi var tvugna att åka till Ö&B...
Snacka om no lifer!
Satt satte på mig One Piecen och åkte dit med hela släkten typ!
HAHA Nej men med mina 2 kusiner!
Dom hade sovit hos oss!
Det var ju inte det lättaste!
Asså jag menar dom är ju ändå 3 och 5 och springer runt överallt!!
Köppte lite grejer tills imorgon!
Sen åkte vi till Willys och köppte ännu mer saker!! :O
6 packet rostbröd...
HAHAHAH
Åkte hem sen och typ inte gjorde nånting!
Har gjort smörgås tårta tills imorgon! Mammsen fyller ju år!
Kommer typ vara med Aggä imorgon! :)
Det blir roligt!!
Måste typ sova nu!!:/
Eller ne lägger in ett "Visste ni att?" innan satt nu ska jag väl skriva det typ! :P
Puss Sarah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0