Minecraft in my ♥

Så fint..<3
Men har typ inte så mycket att berätta!:/
Träningen i torsdags var väl typ jätte jobbigt!!
HAHAHA
Fredags så var det ju skola orkar inte skriva om skoldagen det ända ni behöver veta om den är väl typ att den var piss!
Lunch rasten så fick vi skäll ett antal gånger...
Men vadå bara för att alla lärare har tråkigt så måste väl inte vi heller ha det?
När vi hade ätit klart så gick vi upp till "baren" där brukar det typ vara disco på fredagar eller ja vi 7:or brukar koppla in typ Adams datorn till högtalarna och sätta på musik och så brukar man dansa typ! :P
HAHA Jag och bästis körde tango!! <3
Slutade typ 2‎0 över 12 men sen hade vi ju lunch satt jag och bästis kanske åkte från skolan halv 2!
Då åkte vi till Mölnvik och gick derekt in på donken och satte oss!
Vi satt typ där i en halv timme och bara pratade!
Det var skönt nu vet hon lite mer om mig!
Men i alla fall vi gick till Lindex efter det!
Elin testade lite kläder sen så fota vi massor med olika solglasögon!
HAHHAH
När vi gick där i från så gick det in en som jobbade in i provrummet och typ bara kollade konstigt på oss!! :P HAHHAHAHHAHHA
Vi gick till Kicks också sen gick vi ner till Donken igen och åkte lite kana!! HAHHA Vete fan vad det heter!
Men sen kom i alla fall Adam och frågade om Jennelie och Ellika var med oss vi ba ne är dom här?
Men dom satt där inne i alla fall!
Satt vi gick in dit sen var Elin tvungen att gå satt jag var kvar!
Sen kom Aggä,Issa och Ida!
Då gick vi ut och satte oss!
Läste några av Adams sms!
Dagens var verkligen "Men jag älskar inte ****** eller ***** jag älskar bara dig! Adam: K-Bry!
HAHAHAHHAHHAHA Shit skrattar fortfarande!!
Aggä och Ida väntade typ på Linus (Aggäs pojkvänn) han skulle komma till stan kl 6 och kl var då fyra..
Halv 5 ungefär kom mamma och hämtade mig vi åkte och hämtade mammas kompis sen åkte vi och handla.
Åkte hem sen och började tända ljus! <3
Var ju en väldigt speciell dag igår! :/
Kom lite tårar under hela dagen!
Sen efter middan så satt jag mig i min säng och typ plågade mig själv lyssnade på lugna låtar till och grät! :/
Började spela Minecraft sen kl 8 typ!
Satt och spelade till kl 3...
Hann lyssna på 3 spel listor på spotify..
Somnade typ derekt efter det!
Vaknade flera gånger imorse! somnade om och vaknade..
Vet inte varför men ja i alla fall när jag väl gick upp på "riktigt" så var kl 1 kanske!! :P
Var bara hemma och spelade Minecraft var inne på FB och typ sånt!
Mamma, Pappa och Kewin om hem igen kanske vid 3!
Då plocka jag typ ur diskmaskinen och gick in på mitt rum igen...
Kl 4 kom kusinerna..
Satt fortfarande bara vid datorn men Hedda satt brevid mig också!
Tog lite bilder med henne!
Och en film..
Filmen ligger upp på FB om ni vill se!
Ät tacos sen lite senare på kvällen!! Det ända jag åt på dan! Kewin undrar hur fan jag lyckas att inte äta på hela dan förens på kvällen! Men jag är inge hungrig bara!
Ska väl fortsätta att spela Minecraft ett tag sen ska jag gå och lägga mig!
Ska troligtvis åka och köra cross imorgon!
Får ha crossen för mig själv också!
För Kewin är typ sjuk och får inte köra!
Viggo kommer nog köra också!
Får se om han vågar...
Måndag har jag stidiedag!
Bästis och jag kommer typ åka till Forum då!
Men det var typ det eller ne en grej till...
JAG LÄNGTAR SOM FAN TILL 13,14,15,16,17 OKTOBER!!! :D
ELLER JA MEST TILL 14,15,16!!! :D
KOMMER BLI GRYMT!♥

Om jag har tid imorgon så kommer jag slänga in ett nytt "Visste ni att?"
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0