Fy fan vad jag vill bort från Värmdö!! :O

Fy fan vad jag hatar bilden!! :O
Slumpade den och då kom den här upp..
Vill inte äns tänka tillbaks till det där!!
Skoldagen var bara skit!!
Bråkade först med en person!
Förlåt ville verkligen inte göra deig ledsen där!
(Du vet vem du är!)
Hade Matte andra lektionen och fy fan vad jag hatar mig lärare!!
Men sen hade vi Svenska hatar den läraren också!! :P
Men hon var inte där så då hade vi vikarie!!
Så himla skönt!!
Sen lunch och fy fan vad jag Elin P och Willys höll på!! :P
Det började ju asså redan vid lunchen för då fick vi skäll för att vi var för högljuda i matsalen!
Sen fick vi skäll igen när vi var på väg upp från matsalen! :P
Men asså bloggar mera imorgon!
Måste lägga ut datorn nu...
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0