Dag 6 - Min dag i detalj

Asså okej..
Eh vaknade typ 10:48 låg kvar i sängen till typ 11:23 (Fett länge jag vet!)
Pappa kom in till mig vid 11:13 kanske!
Gick upp och satte mig framför tv!
Satt och bara titta på tv och höll på med datorn till halv 1 då pappa hade gjort mat till mig! Så otroligt snäll!!
Gick och satte mig vid tv igen..
Gick upp och gjorde te ibland sen satt jag typ och halv sov i soffan och tittade på tv!
Kewin kom hem typ 15:00 satt fortfarande bara i soffan och titta på tv tills pappa kom hem kl halv 5 då gick jag upp och gjorde te igen.
Sen gick jag och lade mig i soffan igen tills typ kvart över 5 då drog pappa jag och kewin till hemmesta och åt!
Satte på mig min grön/vita One pice och borsta håret det var det jag gjorde innan vi åkte!!
Åt på grillen i hemmesta (ni vet det är så man får göra när man är sjuk och mamma inte är hemma! ;))
Sen efter det åkte vi hem jag gick in och tog en alvedon för jag skulle hjälpa pappa med bilen!
Men asså sariöst trodde fan att jag hade hål i hakan för det bara rann dricka när jag skulle dricka!! :O
Mådde lite bättre efter den där alvedonen satt gick ut och började ta bort klister märkerna från pappas bil!
Halva bilen klar halva kvar!!
Men shit vad jobbit det är!! :O
Och det är ju inte heller några dom har satt på! :O
Gjorde gamla bilen  och en sida på nya bilen igår och det tog fan hela jävla fucking dan!! :O
Men i alla fall efter jag hade gjort klart det då var kl typ 20 över 7 då gick jag in och titta på tv igen!
Och har suttit vid tv sen dess till typ nu!
Snacka om att inte orkat göra nånting idag!! :O
Det var min dag!! :D
HAHHAHAHAH
Shit vad långt det blev...
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0