Dag 5 - Min kärlek

Och den här jävla kärleken igen... -_-*
För ungefär ett år sedan fick jag en otroligt stor kärlek till en ny kille som jag började i samma klass med när jag började 6:an Men jag viste hela tiden att det inte var nå bra att gilla honom men jag gjorde det i alla fall!!
Typ nästan alla vet vem det är och jag kan faktiskt säga vem det är han heter Isac han går fortfarande i min klass men jag tycker bara om honom som en bror nu mera! Eller ja det har jag typ gjort sen i Oktober förra året men i alla fall!:P
Sen i Jul så fick jag en ny stor kärlek!!
En cross kille!! Ja vad hade ni förväntat er?
Han och jag blev jätte bra vänner sen ba typ som magi Poff så slutade vi prata med varandra!
Sen typ 2 månader senare så började vi få tillbaka kontakten lite sen så blev det ett jätte stort bråk mellan honom, mig och Ellen!!
(Ellen du ska veta att det inte är ditt fel! Du vet vad jag menar men det är verkligen inte det och det lovar jag! <3)
Då släppte kontakten helt!
Och jag har inte kunnat släppa honom sen dess...
Dom flesta vet nog vem jag pratar om men ja i alla fall..
Sen har jag en ny stor kärlek....
Och har haft det ganska länge nu! Okej typ jätte länge då men i alla fall!!
Också en cross kille...
HAHHAHAHAHHAHAHA
Men den försts som jag pratade om trodde verkligen det var rätt kille men nej nej jag hade så fel undra hur det blir nu då!:/
Skrev ju innan på en "visste ni att?" att jag dras till cross killar!!
Har räknat ut hur många jag nånsin har gillat...
Det är 7st snälla fråga inte....
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0