Dag 2 - min första kärlek

Eh eh det är med kärlek är ett känsligt ämne för mig men ska försöka så gått jag kan!!
Asså min första kärlek var väl nån på dagis typ!!
Men asså jag har inte har ett riktigt sariöst förhållande men asså.
Min första "riktiga" kärlek var väl typ någon kille!! :P
Nej men asså HHAHAHA men vet inte riktigt vem det var!! :P
HHHAHHAHHHAHHHHAHHAHHAH
Men om vi säger så här då jag fick en riktigt stor kärlek sen Hösten 2008, Jag gick då i 4:an vi var på våran fotbolls plan som alltid när min dåvarande bästis började att spela upp en låt...
Dom flesta förstår nog nu! ;)
När hon satte på den där låten så stannade hela världen upp och jag såg allt i ett annat perspektiv!
Jag viste då inte vad den arktisten hette eller vad låten hette!
Nåra dagar senare spelade hon upp den igen!
Jag frågade vad den hette och låten hette One Time...
Det var där min STORA kärlek till Justin Bieber började!! :D
Och jag har hållit fast vid honom ända sen dess!!
Asså okej jag har ju varit kär i andra också för jag vet ju att jag aldrig kan få Justin But Never Say Never!
(Vi är vänner fortfarande men vi har glitigt ifrån varandra lite för hon började i en annan skola aja skriver bättre om det sen!)
Saga Guldager heter hon! Det var hon som fick mig att bli kär på riktigt för första gången!!

Kommentarer
Postat av: Saga

Yeah, im the maaaan

2011-09-10 @ 10:08:43
URL: http://wayn.blogg.se/
Postat av: Saga

Yeah, im the maaaan

2011-09-10 @ 10:08:44
URL: http://wayn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0