Är det lungt om jag kallar dig baby?♥

Slumpade bilden igen!
Helgen har varit så otroligt konstig!
Åkte på kryssning fredag - lördag det var fett tråkigt ju bara massa gammlingar!
Bilder kommer nån dag!
Söndags var jag typ halvt sjuk! :/
Det är inge bra men sen kom kusinerna och jag började hålla på med bilen!
Då blev det lite bättre men hade fortfarande ont i halsen! :/
Har bara varit hemma idag!
Kanske kommer till skolan imorgon vet inte och tror inte det! :/
Vet inte vilka läxor vi har och bara skit!!
Tror att jag kanske åker hem till Morbror imorgon så får hans tjej hjälpa mig med läxorna satt dom blir klara!
Onsdag blir det nog skola igen!
Och torsdag blir det träning!
Fredag blir det att åka till strängnäs på cross!!
Mälarfräsen!
Men asså måste sova nu!!
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0