40 dagar.. Satt ni får veta mera om mig! :D

Dag 1 - Presentation Av Mig Själv.

Dag 2 – Min Första Kärlek.

Dag 3 – Mina Syskon.

Dag 4 – Det Här Åt Jag Idag.

Dag 5 – Min Kärlek.

Dag 6 – Min Dag I Detalj.

Dag 7 – Mina Bästa Vänner.

Dag 8 – Mina Passioner.

Dag 9 – En Perfekt Helg För Mig.

Dag 10 – Det Här Hade Jag På Mig Idag.

Dag 11 – Min Framtid.

Dag 12 – I Min Handväska.

Dag 13 – Frisyr Jag Känner Mig Bekväm I.

Dag 14 – Vad Hade Jag På Mig Idag.

Dag 15 – Mina Drömmar.

Dag 16 – Fula Ovanor.

Dag 17 – Min Favoritresa.

Dag 18 – Min Bästa Födelsedag.

Dag 19 – Något Jag Saknar.

Dag 20 – Den Här Dagen För Precis Ett År Sedan.

Dag 21 – Min Önskelista.

Dag 22 – Det Här Upprör Mig.

Dag 23 – Slags Filmer Och Böcker Jag Tittar På/Läser.

Dag 24 – Det Här Får Mig Att Gråta.

Dag 25 – Min Skoltid.

Dag 26 – Mina Rädslor.

Dag 27 – Min Favoritplats.

Dag 28 – Mina Favoritskor.

Dag 29 – Mina Ambitioner.

Dag 30 Min Favorit Ämne.

Dag 31 – Min Favorit Mat.

Dag 32 – Vilken Stil På Musik.

Dag 33 – Mina Vänner Ser Mig som.

Dag 34 – Sidor Jag Är Mest Inne På.

Dag 35 – Spel Jag Spelar.

Dag 36 – Saker Jag Måste Göra Innan Jag Dör.

Dag 37 – Mina Intressen.

Dag 38 – Mitt Rum.

Dag 39 – Jag Skulle Aldrig Kunna Göra.

Dag 40 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0