Kör på en sån här igen då!

01 - En bild på mig + 10 fakta om mig
02 - En person jag vill träffa just nu
03 - Min favorit årstid och varför
04 - Mina mål/önskningar/drömmar
05 - Min första kärlek
06 - Ett minne
07 - Vad skulle jag göra om jag fick en miljon
08 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
09 - Bild på mig och min bästa vän
10 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig
11 - Någonting jag oroar mig för
12 - En bild på ett ställe jag varit på
13 - Mitt drömbröllop
14 - En bild på mig själv för ett år sen
15 - Någonting jag ångrar
16 - Innehållet i min väska
17 - Den bästa känslan
18 - Vad jag åt idag
19 - En bild på det jag köpte senast
20 - Min favoritfilm
21 - En bild på mig själv som är tagen av någon annan
22 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
23 - En låt som får mig att gråta
24 - Mitt favoritprogram - och varför
25 - Min favorithögtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0