Svar på frågestunden!♥

Frågor:
Svar:
Om du hade färgat håret, vilken hårfärg skulle du vilja ha då?

Helt klart platina blont!! :)
Vad är din favorit film?

Never Say Never!! :D Helt helt klart!! :D HAHA
TYCKTE DU DET VAR JOOOOBBIGT  PÅ SPINNINGEN IDAAAAAAAAAAAAAAAG(Torsdag)

HAHAHAH Det var jätte jobbigt!!!
Vad kommer du önska dig i födelsedagspresent? :D


Eh av kommpisar typ Smycken som Ringar, Örhängen och sådär! :)
Vem är din bästis här på Värmdö.?

Eh vet inte har typ ingen "riktig" bästis här ute på Värmdö men min bästis utanfär Värmdö är Ellen!!
Hur lång är du? :D <3

Eh typ 1,68 1,69
Vad har du för cross?


Har ingen egen cross änn men min lille bror har en 85cc KTM och Pappa har en KTM 25O tror jag att det är! :P
Om din bästis skulle dö hur skulle du reagera.??

Oj shit hur fan skulle jag reagera om Ellen dog?!
Vill inte änns tänka på det!!
Men jag skulle bli helt förstörd!!
Hon är den ända som jag kan lita på till 1OO% på just nu!
Hon är den ända som bryr sig!
Vilken är din favoritmaträtt?

Eh typ pastasallad!! :P HAHHAH Fett random jag vet men asså det eller typ Fläskfilè! :P
Vad är din favorit sport, förutom cross?

Oj eh typ Ridning!
Vad hatar du mest hos en tjej.??

Typ att hon är falsk!
Vad hatar du mest hos en kille.?

Typ samma sak!
Vilka affärer brukar du shoppa mest i?:D<3

Eh typ Gina Tricot, Lindex, H&M, New Yorker och många mer!! HAHAHAH
Vad vill du ha i present när du fyller år.??<3

Samma här typ smycken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0