It's not a sport. It's a lifestyle.♥

Man ser inget annat än lycka i bilden!<3
Har varit i Uppsala hela helgen!!
Blir nog inte så mycket bloggning den här veckan! :/ Åker troligtvis till Mx indoor imorgon!
Kewin och Pappa kommer åka dit! Tror faktiskt att Pappa och Kewin kommer tvinga med mig dit! :P
Jag brukar ju få välja själv men det här är extra...
Tänker inte ta upp här på bloggen vad som har hänt utan det är bara vissa...
Är det är inte bara det lilla som alla tror men men!
I alla fall tror att jag åker dit!
Sen på Onsdag slutar jag halv 4 där är det typ bara att åka hem sen och plugga!!
Torsdag är jag typ ledig! Har utvecklingsamtal bara kl 1 tror jag att det var! :P Har träning sen på kvällen!
Hem sent, sen Fredag så tror jag att jag ska umgås med min släkt lite! :) Kommer vara hemma hela helgen vi hoppar över Riksfinalen! Blir lite mycket med cross med 4 helger i rad! Men då ska vi fixa hemma istället! Det är mycket som måste bli klart innan snön kommer! Kommer också åka och shoppa med mamma i helgen!
Sen måndag då Skulle jag göra nånting men kommer inte ihåg...
Träning på Mxindoor på Tisdag igen då!
Sen Onsdag fyller man år! :D
Kommer typ bara vara hemma och fira med familjen och sådär! :)
Torsdag träning igen...
Fredag kommer massa släktingar hit från Gotland, Stan och allt vad dom kommer ifrån! ;)
Lördag firar vi mig, Min kusin som fyllde 20 och min andra kusin!

Åker bort över Höstlovet sen! Säger inte vart men ja åker i alla fall bort då!
Måste sluta nu!

Puss Sarah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0