Arlanda killar!!♥♥♥♥ Älskar`t!

HAHAHA Rubriken är obeskrivlig!!
Men eh kan väl säga att det var Gotland 2011!!
Lukas och Viking fick stå för bilden! :)
Dom var så otroligt duktiga!! :D
Men i alla fall har varit jätte uptagen det är därför jag inte bloggat!
Jag menar jag går nu i 7:an det är mycket press!!
Nästa år börjar vi få betyg då är det ännu mer press!!
Crossen tar också en väldigt stor del av min tid!
Cross varje helg, Skola, Kompisar, Familj det är jätte mycket nu!
Efter skolan idag så har jag träning! :/
Fast hoppas att vi inte ska springa eller något för jag har typ brytit tån! :/
HAHAHHAHAHAHAHA
Åker sen till teckninska och hämtar Ellen!
Och i morgon så åker vi till Uppsala!!
Bloggar mer sen när jag har tid!
(Är i skolan nu!)
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0