01 - En bild på mig + 10 fakta om mig

1: Min släkt är mitt allt?
2: Jag har följt med på varenda Mälarfräsen i år?
3: Jag fyller år på Onsdag?
4:  Jag älskar fotboll men är inte så jätte duktig på det!
5: Jag har haft min mobil i ett halv år nu? (Jävligt stolt tjej här! :P)
6: Jag är mer som en kille än en tjej?
7: Jag har en 2 år yngre lille bror?
8: Jag har precis börjat köra cross på "riktigt"?
9: Jag är helldre med på cross än är med mina vänner? (Dom flesta vännerna jag har är på crossen!)
10: Jag har slutat brytt mig om vad andra tycker om Justin Bieber? Har kommit på att det bara skapar problem att bråka om honom!
Skriver om dagen imorgon!
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0