Vallentuna imorgon! :)




HAHAHAH SHIT VAD SÖT...

Snabbt inlägg nu då!
Har fjantat mig med mina otroligt coola crosskompisar och Ellen!! HAHAHHAHAHA
Eh min och Ellens natthumor äger! Satt alla vet! HAHAHHAHAHA
Skypar med Olle och Loke nu! ;)
Eller ja skypar och skypar HAAHHA det är via fb! :P
Loke sitter och sjunger och Olle är allmänt dryg! Eh ja det är mina kompisar det...
HAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHA
Jag och Ellen åker till Vallentuna imorgon... ELLEN TVINGA MIG!!
AHAHAH Nej men kommer faktiskt bli kuligt! :)
Träffa min lilla fru igen! :)
Ska väl vara lite social med Loke och Olle nu då! :)
HAHAH

Puss Sarah! ♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice (Foto & Design)

Frågestund på bloggen!

Fråga på bara. Svaren på frågorna kommer om om någon dag eller så!



http://beatricesphoto.blogg.se/2011/november/fragestund.html#comment



Tack så mycket! :)

2011-11-13 @ 16:45:40
URL: http://beatricesphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0