GRATTIS KILLAR!!! :D

HHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAH BILDEN!<3 KAN INTE SLUTA GARVA HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH:)
Men eh ja var på GGN idag! :) Shit vad det var stort där...
Men jag och Kewin hittade i alla fall våra dröm cross bussar! ;)
Kewin hittade en jätte stor KTM buss och jag hittade en jätte stor HONDA buss! :)
HAHAH ;)
Men eh ja vi virrade oss omkring där ett tag sen kom vi äntligen till Starten! :)
Där träffade vi familjen Svensson och några till! :)
Emil är ju bara för sjuk... Dom hade köpt löshår i går som han klistrade dit på hjälmen... Rosa!
Men sen var väl allt i sin ordning HAHAHHAHA
Det var fett roligt med starten för först stog dom typ i en klunga sen fick dom springa med crossarna en liten bit och ställa upp sig bakom ett band, och varm köra crossarna lite sen fick dom stänga av motorn, och det var en röd och grön lampa lite längre fram satt när den blev grön då fick dom starta motorerna och köra i väg! Riktigt fiffigt (Stavas?) faktiskt! :)
Sen 5 minuter efter Emil och Adde och dom hade startat så var det Olle, Loke, Marcus och Jimmys tur att kör! (Dom ända jag känner och vet att dom körde där! ;)
Hittade Olle, Loke och Jimmy på starten men Marcus var typ borta!! :O
HAHHAH
Nej men det var ju andra nr och så där!
Sen gick starten Jimmy tog såklart den! ;)
Sprang runt på den där jävla åkern eller va fan det var för nått som en jävla galning HAHHAHAHA
Fick många bra bilder!
Sen hade vi tänkt att åka in till sjukhuset men det passade inte då! :/
Vill inte berätta än vad som har hänt!
Men det är ingenting med mig det kan jag lova!
Satt ni behöver inte oroa er!
Men då åkte vi hem istället och har bara suttit vid datorn och tv! Geek jag vet men vad annat kan man göra har på gården när det är kolsvart ute? :O
Imorgon tror jag bara att jag ska vara här hemma på gården packa och säga hej då! :/
Åker till morbror sen på kvällen!
Sover där sen kör han oss till Visby och vi tar 9 båten hem sen!
Tar 3 timmar satt vi ska vara i nynäs 12 då typ!
Och det tar 45 minuter hem ungefär satt då är vi hemma vi 1 kanske! Då ska jag hem och sova! HAHHAHA :P
Nej men ja håller typ på att döda min bror för att han är så irriterande!
Men eh nu tror jag att jag var klar! ;) HAHAHHA NEJ JUSTE FÅR INTE GLÖMA DET VIKTIGASTE! :)
GRATTIS JIMMY TILL FÖRSTA PLATSEN! :)
GRATTIS OLLE TILL FJÄRDE PLATSEN! :)
GRATTIS EMIL TILL SJUNDE PLATSEN! :)
HAHHAHAH Så nu var jag klar!
Det var dom ända jag visste vad dom kom på för plats! :)
Men eh ja kommer man träffa nån GGN åkare på båten på Söndag?! HAHHA Tror det! ;)
Men eh ja nu ska jag sova satt god natt! :)
Ganska ny bild på mig som jag tog nu i veckan! :)
Utan smink och allt! ;) HAHA
Puss Sarah! :)♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Sööta unge :-) <3 !!!

2011-11-05 @ 07:44:30
URL: http://epslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0