GGN! :D

KTM 45O!:)<3<3
Ehm ja nu har jag höstlov då för er som inte vet! HAHAHAH Nej men vet inte vad jag ska säga...
Jo kan väl säga att jag fyllde år förra Onsdagen!
Jag fick då:
Spegel
Cross kläder (Tröja, byxor, handskar)
Cross stövlar
Justin Bieber bok
4OO i svenska kontanter
5OO typ i Thailändska pengar
Lampa
Ljus stake
Thailandsresa i 3 veckor ungefär!
Plåster

HAHAHAH Det var typ det! :)
Sen fick jag typ en cross också! :)
Fick typ pappas! Han kör aldrig på den satt ja den fick jag! :D
Det är den på bilden!
Ska börja köra på den sen ska vi köpa en Honda 125 till mig! :)
Är på Gotland nu också! :)
Imorgon ska jag bara slappa här på Gården! Kommer nog kanske gå ut ett tag och så där!
På fredag blir det Lilla Gotland Grand National! :)
Loke, Olle, Adde, Emil, Marcus och några fler ska köra då! :)
Satt det blir roligt att titta!! :D
Men eh ja Kanske åker på GGN på Lördag också det beror på! åker hem till min Gudfar sen på kvällen sover där med Kewin sen åker vi hem på Söndag!
Riktigt tråkigt faktiskt men ja!
Har bara några veckor sen i skolan sen drar man till Thailand! Inte så dumt det!:P
Det var väl typ det!
Håller på med en design till Julia!
titta hennes blogg www.oiwas.blogg.se ! :)
Bloggar mer nån annan dag när jag har orken och tiden!
Måndag sen då, då är det först skola sen ska jag nog bara hem och paca upp sen Tisdag är det Mx indoor som gäller! :D
Har inte varit där på typ 2 veckor satt det blir roligt! :)
Gratta Filip på riktigt också! Han fyller ju år på Söndag!
Men nu ska jag sova...
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0