14 saker innan 14!



Fyllde ju 13 veckan innan höstlovet och skulle kommit upp en sån här redan då men orkade inte! ;)
HAHAHAH
Men ja det här är då 14 saker innan 14!
Det är att jag ska göra 14 saker både svåra och lätta innan jag fyller 14! Ganska lätt va? :)
Satt här kommer dom! :)

[ ] 1. Köra på en "riktig" cross bana!
[ ] 2. Rida minst en gång igen! 
[ ] 3. Lyssna på en Cody Simpsons låt! (Kommer bli svårt men jag ska klara det!)
[ ] 4. Va utan datorn en vecka.
[ ] 5. Åka till Göteborg! (Jag har aldrig varit där satt det skulle ju vara kul! HAHAHAH)
[ ] 6. Få gordkänt i alla ämnen! (Har i alla förutom Matte!)
[ ] 7. Hoppa över att åka till en mälarfräsen! (För mig kommer det här att bli svårast!)
[ ] 8.  Åka minst en gång utomlands!
[ ] 9. Bli brun som en pepparkaka! :P
[ ] 10. Åka moppe!
[ ] 11. Köra bil!
[ ] 12. Få 1000 eller mer vänner på fb!;)
13. 
14.


Kommer inte på nå mer nu, men det kommer komma flera! :)

Puss Sarah! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0