Låt Ordet Vara Evigt!

Så jag suger på att blogga... Det vet ju alla här redan!;) HAHAHAHA Men ja i all fall!;) Just nu är jag i Mongoliet med Ellen och Tyra! Igår var jag och Tyra i London och igår kväll så åkte vi till Mongoliet och Ellen kom några timmar senare!:) Senare ikväll så ska vi åka till Paris! Det kommer verkligen bli jätte roligt!:) Sen kommer vi vara där till Lördag kväll sen så åker vi någon stans! Som Tyra ska överaska mig med! Ellen tar flyget hem sen när jag och Tyra åker vidare! Sen tar vi flyget till Sverige igen på söndag kväll! Men vi ska inte åka hem vi ska åka någon annan stans i Sverige då!:) Sen åker jag jue till Thailand på Tisdag!:) Satt jag har varit mycket utomlands den här Julen! Men nu ska vi gå ut och fika satt hej då!:)<3 PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0