When youre gone..♥

Det är fan hemskt!!
Den 3 Motocrossolyckan för i år!!!
Du var bara 15 år varför just du?
Vad hade du förkänat för att dö?!!
För ung för att dö!
Ditt liv hade precis börjat!!
Dom flesta små killarna som viste vem du var såg upp till dig då var deras hjälte!
Nu är du allas hjälte!!
Det är hemskt!!
Vi kommer föralltid att minnas dig!!
Vi minns dig Johan med ett Leende!
Tårarna bara kommer!!
Har jätte svårt att stoppa dom!! <3
Jag kände inte riktigt dig men jag visste vem du var!
Och jag har några kompisar som kände dig!
Plågar bara mig själv mer och mer utav att titta på tidningsgrejer om dig, tittar på FB och sånt!
Nu kommer vi att köra för dig Johan!! <3
Alla tävlingar i helgen är avstängda pågrund av det som hände..
Men vi ska åka och träna nån stanns utan för Jävle i helgen jag ska säga till Pappa att jag också vill köra (Har ingen egen cross men brukar köra Kewins satt säger bara till när jag vill köra så får jag typ det!
Men jag kommer i alla fall att köra för dig då!!! <3<3
Nu kör vi för dig Johan! :)
R.I.P ♥
Ride In Peace! ♥
Puss Sarah! <3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

RIP som fan! :O<3

2011-08-31 @ 16:31:38
URL: http://beatricebergvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0