Visste ni att?

* Jag är jätte räd för att Jorden ska gå under 2012
* Jag sluta rida för ungefär ett år sen?
* Jag går i 7:an?
* Jag har opererat mig 3 gånger!?
* Jag har färgat håret runt 7 gånger på ett år!!
* Jag har ingen "egen" dator!
* Jag tycker ganska så mycket om Bollsporter men jag suger på det!!
* Första gången jag körde cross på "riktigt" var i vintras på Isen!
* Jag är rädd för småkryp och Ormar!
* Min favorit färg är lila!
* Jag funderar på att färga topparna på håret lila!
* Jag började gråta när jag såg på FB idag att Justin Bieber hade varit med i en bil olycka fast inte skadat sig!
* Jag älskar Ulrik Munthers låtar!!<3



Tänkte göra en sån här typ 1 gång i veckan!
Har fått tillbaks internet hemma det är bra!! :) <3

Puss Sarah!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0