Vi ska gå bakom Plåtlådan och byta om!! ♥

Jag heter då Sarah Palmér och är född 1998!
Kommer inte berätta så mycket om mig själv med ska ha en frågestund senare!
Jag bor ute på Värmdö typ 45 minuter från stan!
På helgerna eller ja på fritiden! Så brukar jag följa med på cross både på träningar och tävlingar!
Crossbanan är typ som mitt andra hem!
Jag har börjat köra nu i sommar, jag har ingen egen cross en men jag brukar köra på min lillebrors eller pappas!
Det är där bloggnamnet kommer in "Crossen is my life" ciml!
Men eh eh jag börjar 7:an på hemmesta imorgon då!
Det här är min 4 vardgagsblogg tror jag!
Vet inte säkert med tror det!
Har haft andra bloggar också men på dom handlade det typ om crossar eller Justin Bieber!
Jag är då en otroligt galen Belieber! (Justin Bieber fan)
Men det var typ allt!
Jag och min häst! ♥
Saknar dig sjuk mycket!!♥♥
Jag med mina 2 kompisar Saga & Vendela på Ung08 igår!
Ung08

Men har tyvärr ingen bild när jag kör cross! :/
Men har en video!
Kanske laddar upp den här nån gång!
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0