Tjena smulan står du här och kexar?

Vill bara säga förlåt till alla mina underbara vänner!!
Jag har inte mått så bra på sista tiden det har hänt så mycket och jag har blivit lätt ledsen och sur!
Har inte svarat på så många sms, meddelanden på FB M.m
Men ja vill bara säga Förlåt!
Vill inte skriva vad som hänt här det är för personligt! Men kommer säga det till 2 underbara personer imorgon!! Innan skolan börjar!
Börjar nämligen 18:00!!
Och med dom orden säger jag god natt!! För ska upp 9 imorgon.. Ska hinna dusha och fixa iordning mig och skit sen ska jag ta bussen som går 11:47 hemmifrån till Hemmesta där möter jag upp Elin och Willys och vi åker till Mölnvik och typ gör nånting tills kl 6!!
Puss och god natt!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0