Jag är fan inte dum i huvudet jag fattar vad du gör för något!!

'
Dagen har varit lång och tråkig!!
Höll på att somna på en lektion men asså sariöst jag menar det!
Willys och Jag drog till mölnvik och åt på MC till lunch vi tyckte inte det var nån god mat i skolan satt då fick det bli så!
Elin L och Issa kom till MC också dom hade försökt att ringt oss och vi hade försökt att ringa dom!
Det gick ju så där halvt bra!
Imorgon i alla fall blir det Erkisdalsbadet! (Ett bad inne i stan för er som inte vet!)
Nån jävla simtest!!
Men är fett ledsen över att jag inte kommer att åka til med Willys och Elin (Dom går ju i en annan klass!!) Nej men det blir min lilla mongo klass + en till 7:a sen kommer dom andra 2 klasserna en kvart senare än oss eller ja dom tar en buss en kvart senare!
Hade ju One Piecen på mig idag! Det blev så jävla varmt vet inte riktigt vad jag tänkte på imorse när jag tog den!!
Men imorgon blir det i alla fall Shorts och linne typ!!
Måste verkligen prata med Elin och Willys om en grej på fredag!
Behöver nån som jag kan prata med!
Det här var i alla fall sista dagen jag åkte skolbuss i alla fall!!
Blir SL buss hela året ut!
Men nu måste jag sova satt god natt!!
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0