Fest hos Mange!!! :D

Dagen spenderades med älsklingarna!<3
Lite kortfattat om dagen då!
Pappa väckte mig vid typ 9 när han var hemma och åt lunch!
Började fixa i ordning mig började gå till bussen hoppade på bussen titta på klockan och såg att jag hade åkt en timme för tidigt...
Ringde Elin och Willys och dom bara skrattade åt mig...
Men dom kom i alla fall typ en kvart efter mig!!
Vi åkte till Mölnvik gick runt i olika affärer..
Willys skulle gå in på Lekit och köpa en present till hennes lillebror...
Jag och Elin höll på och larvade oss med alla möjliga grejer..
Sen hitta vi 2 spark cycklar som vi åkte runt på...
När Willys var klar så gick vi och åt på MC!!
Jag och Elin är ju så barnsliga!
Satt vi tog en Happy Meal!
När vi hade ätit klart gick vi till Brisak och typ testade hängmattor och skit!
Köpte typ drinkglas också i plast! Som vi hällde mossor med tuggummi i!
Sen åkte vi till Gustavsberg! Vi var ju tvungna att köpa Red Bull!! HAHAHA
Satte oss på bussen och åkte hem till Elin där satte vi oss och titta på film, åt chips och drack Red Bull
Sen vid typ halv 5 började vi göra i ordning oss och vid 20 i 6 så åkte vi till skolan sprang typ och krama alla!!!
Var ju skit längesen jag såg alla!!!
Men det var fett pinsamt Mamma stog och pratade med killarna som vi brukar vara!! Jag ba vi går inte dit!
HAHAHHAHAH
Sen åkte jag och mamma hem och jag har typ inte gjort nånting eller jo målat naglarna!!! :P
Och nu ska jag sova upp halv 6 imorgon och åka till skolan... Mamma tvinga mig att åka skolbussen till skolan!
För att hon säger att Kewin ska ha det men vadå han åker ju ändå inte buss det slutar med att han tar skolbussen hem eller åker till nån kompis jag vet det! Satt kommer gömma busskortet!! :P
Hoppas att ni inte somna nu!! :P
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0