Att jag kunde gå på det igen..

HAHHA Fett gammal bild ju!
Men asså shit det måste vara mer änn ett år sen...
Älskar dig gumman bara så att du vet!!<3<3

Skulle bloggat igår men det blev typ försent och bla bla bla!
Kan väl börja att skriva om gårdagen!
Mamma väckte mig typ halv 7!! -_-*
Var i skolan till halv 8 och jag och Olivia sprang typ runt för att titta på 6:orna!!
HAHAH
Men det är fett kul att titta på dom!! Tänk att vi var så förra året!!:P
Men i alla fall kl 8 började vi att typ samling eller vad man säger till typ halv 9 då började vi röra oss mot bussen!
Okej det tar typ 5 minuter till bussen!! :P
Men aja åkte bussen in till slussen!! :) Det var fett roligt ju på bussen HAHAHAHHA Eller hur Jessica?
Berättar inget mer än att det var roligt på bussen...
Eller i alla fall havla vägen.. Den sista biten satt jag och Jessica typ och sova på varandra!! :P
Tog tunnelbanan till Ja nånstans!! :P
Gick sista biten till Eriksdalsbadet och badade utomhus..
Hann bara byta om sen gå ut så skulle jag simma...
Så jävla tråkigt!!
Men jag var i alla fall klar först typ!
Dagen gick och när vi typ var klara så gick jag och Willys runt med typ nån slags dricka sen blev båda otroligt sugna på Red Bull!! <3
Satt vi gick in och köpte Powerking istället för Willys hade aldrig drukit det förut och ville veta hur det smakade!
När vi kom ut så ville typ alla ha! Satt alla gick typ runt med varsin Red Bull/Powerking HAHAHAH Det såg ganska roligt ut!! :P
Föutom Jacob!! HAHAH
Han köppte Cola satt han kände sig fett Dissad!! :P
Sen började vi åka hemmåt igen!
Fast jag,Willys,Angelica och Issa stannade kvar i slussen är väntade på nästa buss!
För asså vi var typ 80 st och jag fattar inte hur nästan alla fick plats på en buss...
Men aja åkte hem sen och typ sov! :P
Var så jävla trött efter dagen!

Idag då!
Mamma väckte mig halv 7 som vanligt...
Hade typ 5 minuter på mig att sminka mig och så...
Åkte skolbussen idag igen...
Började 8 som vanligt..
Hade typ bara massa info i klassen första timmen!!
Sen Bild till 11!! :P
Vi skulle göra en Logotype till C-laget!
Det gick ju så där!! HHAAHHA
Åt faktiskt maten i skolan idag!! Fett stolt!! :P
Vid lunch rasten så gick vi till stora gungan såklart!! :P (Det är typ en jätte stor gunga som står vid skolan den hör inte till skolan men vi får ändå gunga!)
Hade jätte roligt där som vanligt!! :P
Angelica bara skratta åt oss när vi bråkade vem som skulle få gunga eller inte...
Efter lunch hade vi typ "lekar" med alla 7:or det var fett roligt ju!
Angelica sa innan men hallå vi är faktiskt 13 inte 2! :P
HAHHAHAHAH Höll på att dö av garv där!! :P
Sen slutade vi typ 1! Jag och Issa viste inte vad vi skulle göra för något! Båda ville åka nånstans men vi viste inte vart! :P Slutade med att vi hoppade på bussen med Filip för han skulle till Gustavsberg!
Vi hoppade också av där och började stalka Filip! :P Han viste inte att vi var där satt det var ju roligt sen satte vi oss på en bänk och en av Issa kompisar kommer fram och säger Hej vi stog där och pratade med henne ett tag med en tidning upp och ner satt Filip inte skulle se oss!! :P
HAHHAHHAHAHHA
Sen åkte vi typ en hållplats bort för att Filip inte skulle tro att vi hade förföljt honom!
Sen åkte vi tillbaka...
Och sen åkte jag hem typ! HAHHAHA
Nej juste åkte med Mamma till mina fina kusiner också!!<3<3
Har säkert inte träffat dom på typ 2 veckor!! :O
Fick världens kram av båda 2!! Dom e så söta!
Den ena är typ 3 och den andra är 5!
Min morbror från gotland var där också!
Roligt roligt!
Vi ska passa han hund från Lördag till söndag också! Satt då menas det att han får följa med på KM på Myttinge på lördag! :)
Kommer bli världens bästa dag imorgon!!<3<3
Först åka till Grisslinge sen så ska bästis sova hos mig!! :) Kommer bli bäst! :)<3<3
Puss Sarah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0